bu ırk hakkında bilgisi olan varmı

Konusu 'Tanınmayan ırklar' forumundadır ve guvercinurfa tarafından 19 Ekim 2009 başlatılmıştır.

  1. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    [​IMG]
     
  2. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    bu kuş eyer ırktan sayılıyorsa bendeda bitane beyaz war aynen gagası böle olmuş :D bende resmını cekıp atayım :D
     
  3. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    iskenderun ırmına cok benziyo gözleri ve kafasi gagası ise papgana
     
  4. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    suriye sitesinden aldım orda ırk heralde bilen varsa söylesin
     
  5. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    [​IMG][​IMG]
     
  6. mehmet boran

    mehmet boran Member

    zeynal bu kuş seninmi:)
     
  7. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    belki çok pahalı bir kuştur ama abi kesinlikle ben bu kusu kumesıme koymam. sewemedım. ismi lübnan sitelerinde mısır bağdadisi die geçiyor.
     
  8. mehmet boran

    mehmet boran Member

    ben bi balonla başedemiyorum bunuda kümese koysam anca hergün bi ceset çıkarayım içerden :)
     
  9. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    ben bulsam 50 tane olsa yine beslerim çok hoşuma hitti
     
  10. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    HESAP KİTAP MEESELESİ.. SİZ KÜMECİ OLDUUGNUZ İÇİN SİZE GÜZEL GELEBİLİR. AMA BANA GÜZEL GELMİYO BU KUŞ..
     

Sayfayı Paylaş