kıvırcık frillback güvercinleri fotoğrafları

Konusu 'Süs güvercin ırkları' forumundadır ve urfalıfatih tarafından 6 Kasım 2009 başlatılmıştır.

  1. urfalıfatih

    urfalıfatih Active Member Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.197
    Bulunduğu Yer:
    Şanlıurfa
    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: 9 Şubat 2015
  2. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.420
    degişik bi tür paylaşım için tşkler
     
  3. DEFNE

    DEFNE New Member Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    125
    sanki saçlarını perma yaptırmışlar :D
     
  4. password55

    password55 New Member Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    9
    çok güzel kuşlar paylaşım için teşekkür
     
  5. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    fatih bey bu ırkı çok seviyorum fakat öle sağlam bi çift elime geçiremedim. paylaşım için teşekkürler.
     
  6. mehmet boran

    mehmet boran Member

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    294
    Bulunduğu Yer:
    şanlıurfa
    güzel paylaşım zeynal bulursan haber ver bende alacam
    1
    2
    ve 5. fotolardakinden bulsak süpere yakın bişey olur :)
     
  7. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19.411
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer:
    Şanlı Urfa
    fatih ellerine sağlık çok güzel bir ırktır inş ilerde beslerim
     
  8. hacibes

    hacibes New Member Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.464
    Bulunduğu Yer:
    AYDİN / BUHARKENT
    6 inci resimdeki kara mola olanlara bayildim :)
     
  9. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    mehmet abi birinde war. fiyat sorayım hesabına gelırse sana alalım.
     
  10. fener63

    fener63 Member Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    447
    maşallah teşekkürler
     
  11. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19.411
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer:
    Şanlı Urfa
    [​IMG]
     
    Last edited: 9 Şubat 2015
  12. hacibes

    hacibes New Member Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.464
    Bulunduğu Yer:
    AYDİN / BUHARKENT
    beyazda harikaymis
     
  13. AHMET ESEN

    AHMET ESEN Active Member Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.620
    Bulunduğu Yer:
    eşkişehir
    kesinlikle bayaz çok güzel.
     
  14. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19.411
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer:
    Şanlı Urfa
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.420
    güzel kuşlar elime alrım çok yumşak kuşlar sanki pamuk tüyleri paylaşım için tşkler
     
  16. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19.411
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer:
    Şanlı Urfa
    yorum için saol dogan
     
  17. serhanbelli

    serhanbelli Active Member Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.292
    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: 23 Mayıs 2017
  18. hacibes

    hacibes New Member Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.464
    Bulunduğu Yer:
    AYDİN / BUHARKENT
    en sondakiler güzelmis emeyine saglik serhan
     
  19. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.420
    hiç sevmiyom bunları pamuk gibi çok yumşaklar
     
  20. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19.411
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer:
    Şanlı Urfa
    güzle kuslar ben kıvırcıkları çok seviyorum saol serhan
     

Sayfayı Paylaş