Adıyaman'dan Zeynal YöRüK'ün FİLO GÜVERCİNLERİ

Konusu 'Küme ve karışma kuşları' forumundadır ve ZEYNAL YÖRÜK tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

  1. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    Saol AĞa teşekkür ederim..[hr]
    sansurum tabıkı ıyı olcek dogan efendıı... senın bıze buldugun gıbı paçaları kısa deıl. he bıde feklerinde beyazlık yok. mal neyse ortada.
     
  2. AHMET ESEN

    AHMET ESEN Active Member Üye

    tamam tamam güzel kuşlar anladık :d
     
  3. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    fehmi meverdiden çıkma yawru işte bu.. ne cins oluyor bu kuş şimdi ? erkek buda işime yaramaz benım. ucurursan getıreyım sana İYİ Bİ DAMAR HA ONA GÖRE :) :) :) [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][hr]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  4. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    aga cakma everdi sarı boz gibi atmıs büyüt dişi tekini babasına eşle daha net resim olsa boyun rengini tam göremedim
     
  5. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    dişi teki öldü ağa bunuda gelırken sana getırcemısıme yaraamaz
     
  6. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    ayaralarız inş aga
     
  7. DEFNE

    DEFNE New Member Üye

    kırmızı beyaz olan güvercin çok tatlı durmuş güle güle besle zeynel :kissing:
     
  8. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    kırk yılın başı düzgün bi kuş besliyonya artık 10 sene duyarık bir kırmızı sansurum vardı eskide o biçim di yaf:D
     
  9. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    DOĞAN SLX 1.4 olsunda senınkı böle olsun. kalktın fekleri beyaz erkeği bize layık gördün... hem bu kuş tabikide benım ıcın degerli. çünki ben bu kuşu kendi ellerimle yem wererekten buyuttum
     
  10. serhanbelli

    serhanbelli Active Member Üye

    Güzel kuşlar hayrını gör...
     
  11. hacibes

    hacibes New Member Üye

    vay vay vay kardesim filocu olmus :) hayirli olsun sekerim bendemi baslasam ne oyun kuslarini hepsini cikarcam zaten bunlarda da atarim yeni kumesime hehehe
     
  12. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    sen yoldakileri gör neyse bir hafta tlf kapali bende:D
     
  13. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    Doğan Gönderdiğin innci tanesi kuşlar için teşekkürler.. Kesen Dolu Olsun... teşekkürler.
     
  14. said_44

    said_44 New Member Üye

    güzel kuşlar. kırmızı olanda daha bı guzel durmus
     
  15. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    la aga valla öle olduklarını bilmiyodum bilsem yollayip kendimi rezil ettirtirmiydim :D neyse saglık olsun orda birine ver sende:D
     
  16. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][hr]
    [​IMG][​IMG]
     
  17. guvercinurfa

    guvercinurfa Well-Known Member Yönetim Üyesi

    zeynal bu kuş dişimi? öveys
     
  18. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    evet ağa dişi. Nasıl beğendın mi yoksa işe yaramaz mı ?
     
  19. DoganBeq

    DoganBeq Active Member Üye

    güzel kuş la:D elden cıkarma:D fehmi saa lazımdı demi:D eyi kuşun halı başka yaw:D
     
  20. ZEYNAL YÖRÜK

    ZEYNAL YÖRÜK Konuk Konuk

    doğan kuş tuyde idi yoksa çok güzel bi kuş. sattım doğan 25 tl ye bılmem anlatabıldım mıııııııı
     

Sayfayı Paylaş